FAQ

Produsele sunt originale?

În magazinul nostru online, garantăm autenticitatea și noutatea fiecărui produs. Acesta este verificat cu atenție de echipa noastră înainte de a primi eticheta distinctivă, asigurându-vă calitatea și originalitatea.

De ce unele produse costă mai mult decât la momentul lansării?

Unele produse pot costa mai mult decât la lansare, datorită disponibilității lor limitate. Pe măsură ce numărul de perechi noi scade pe piață, prețurile pot crește, un factor ce nu este sub controlul nostru.

Cum pot plăti în magazinul online?

În magazinul nostru online Deus Sneakers, ai opțiunea de a plăti cu cardul bancar sau ramburs la livrare.

Trebuie să fac ceva după plată?

După plasarea comenzii pe Deus Sneakers, tot ce trebuie să faci este să aștepți confirmarea acesteia și să te pregătești să te bucuri de noul tău produs.

Pot plăti ramburs la livrare?

Da, oferim opțiunea de plată ramburs la curier pentru comenzile de până la 3500 de lei.

Cât costă transportul?

Transportul este 29,90 lei, incluzând verificarea coletului. Beneficiați de transport gratuit pentru comenzile care depășesc 1000 lei.

Livrați doar în România sau și în alte țări?

Desigur, oferim livrare și în alte țări la cerere. Pentru livrările internaționale, plata se efectuează exclusiv prin card, iar costul transportului variază în funcție de destinație.

Cât este timpul de livrare?

Pentru produsele din stocul nostru intern din România, livrarea se realizează în 24-48 de ore după plasarea comenzii. În cazul produselor aflate în sediul nostru extern, termenul de livrare este de 2-15 zile lucrătoare.

Ce se întâmplă dacă mărimea este greșită?

Dacă ați ales greșit mărimea, suntem aici să vă ajutăm. Vă oferim posibilitatea de a schimba produsul sau de a primi înapoi suma achitată (exclusiv costul de transport), cu condiția ca 14 zile lucrătoare de la preluarea coletului să nu fi trecut și tagul Deus Sneakers să fie intact.

Cum știu dacă comand mărimea potrivită?

Pentru a te asigura că alegi mărimea corectă, îți recomandăm să consulți tabelul nostru de mărimi, disponibil aici.

Pretul s-a schimbat de la ultima verificare. De ce?

Prețurile produselor noastre se pot schimba zilnic, mai ales deoarece vindem produse limitate. În aceste cazuri, prețurile se pot ajusta foarte brusc și rapid datorită numărului foarte mic de perechi disponibile pe piață.

Pot solicita o factura cu TVA?

Da, puteți solicita o factură pe numele firmei dumneavoastră. La plasarea comenzii, introduceți CUI-ul și numele firmei pentru a primi factura corespunzătoare.

Cum îmi pot anula comanda?

Pentru a anula o comandă, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa : deussneakers@gmail.com

Cumpărați adidași?

Ne pare rău să auzim asta, dar suntem dedicați achiziționării produselor numai de la surse sigure pentru a vă oferi întotdeauna perechi 100% originale, eliminând orice risc.

Tot nu ești lămurit?

Nu ezita să ne trimiți un email pe deussneakers@gmail.com !